Lay it all out!

Posts and comments by Erock's Adventures

Page 1 2 3 » 59 comments
- liar. Today is Thursday
0
he said "the last two episodes seemed like cheap resolutions"
2
Umm they definitely weren't cheap. Each episode costs millions but I understand what you're saying on how everything feels a little rushed this season but they have a lot to cram into 7 episodes!
10
Is this a show or movie?
2
- nope. He called it street wear I call it ghetto. I would never wear any of that shit
9
This is lame. Come on now GOT your better than this ghetto shit
79
Umm no we have Ingram and kuzma and pope look promising
3
Lonzo only played 22 minutes and he still had a better game than Jr
5
Lonzo only played 22 minutes and he still had a better game than Jr
52
- no it's not a majority of the earths population live in the northern hemisphere including everyone who works on this masterpiece of a show.
0
Naw it's the kobe's it gave him that mamba mentality
2
Jul 14, 2017
Are you Russian?
0
Winter is finally here! Even though it's the middle of July! lol hurry the f**k up Sunday
106
This is super hero appropriation and therefor racist.
18
- agreed! Gotta give a shoutout to that O-line though probably the best in the league. Also, are the raiders getting Aldon smith back? Like can you imagine him back there with Mack and Irvin
1
You guys are all very biased. Carr is either 3rd or maybe 4th after Ryan no further than that though. And did somebody really say Prescott is the 3rd best? LMAO
2
- Brady and Rodgers
5
Carr is the 3rd best QB in the league
2
All around? n***a sucks at defense and Westbrook is a way better all around PG especially at rebounding and defense
25
- he's not gonna have to work too hard since we have the best O line
7
Page 1 2 3 » 59 comments
Erock's Adventures
11 comments
Jul 27, 2017
Erock's Adventures
11 comments
Jul 16, 2017
Erock's Adventures
34 comments
Jul 16, 2017
Erock's Adventures
4 comments
Jul 14, 2017
Erock's Adventures
4 comments
Jun 23, 2017
Erock's Adventures
32 comments
May 28, 2017
Erock's Adventures
96 comments
Mar 23, 2017
Erock's Adventures
16 comments
Feb 8, 2017
Erock's Adventures
7 comments
Jan 10, 2017
Erock's Adventures
9 comments
Nov 28, 2016
Erock's Adventures
35 comments
Sep 8, 2015